Zobacz jak zamieniliśmy 2 600 NOK w 91 624 NOK i to w 30 dni!
Kiedy zgłosił się do nas właściciel nowej na rynku firmy sprzątającej – Perfect House nie spodziewaliśmy się tak spektakularnego sukcesu. By wypromować letnią promocję firmy – oferującą bardzo atrakcyjne ceny usług sprzątania zastosowaliśmy innowacyjną i wysoce skuteczną metodę reklamowania się w internecie.
Zdecydowaliśmy, że źródłem pozyskiwania leadów będzie Facebook a środkiem jaki zastosujemy będzie reklama kierująca do messengera + zaprogramowany przez nas chat bot messenger.
Celem reklamy było pozyskiwanie SQL – czyli leadów sprzedażowych.
Wysoki potencjał docierania do klienta.
Potencjał docierania do osób zainteresowanych usługami firmy wynosił 250 000 osób w regionie Oslo oraz Viken, co wręcz gwarantowało dużą ilość zapytań ofertowych, dlatego zdecydowaliśmy się na zaprogramowanie chat bota, którego zadaniem było przedstawienie oferty, wstępne oszacowanie kosztów sprzątania mieszkania lub biura o sprecyzowanym przez klienta metrażu oraz umówienie zainteresowanych na rozmowę z konsultantem.
Zatem schemat reklamy wyglądał następująco:
Reklama na Facebooku -> Chat Bot Messenger -> Konwersacja z botem na temat oferty -> Kalkulacja kosztów -> Rozmowa telefoniczna ze sprzedawcą
Zastosowane przez nas rozwiązania pozwoliły osobom zainteresowanym ofertą naszego klienta pozostać na Facebooku – czyli w środowisku, które doskonale zna i ma do niego zaufanie, rozmowa była niezobowiązująca, gdyż lead rozmwiał ze sztuczną inteligencją a kiedy był zmotywowany by skorzystać z oferty dobrowolnie umawiał się z konsultantem, który finalizował transakcję.
Targetowanie
Przygotowaliśmy 2 grupy targetowania i 6 kreacji graficznych. Kliknięcie w reklamę powodowało otwarcie czatu w messengerze, gdzie klient mógł wycenić realizacje dla siebie. Schemat bota wygląda tak:
W reklamę kliknęło 875 osób, przełożyło się to na 115 rozmów i wycen z czego poprzez świetną promocję klient wygenerował sprzedaż na ponad 91 tys koron.
0 komentarzy